نشست بررسی مقالات کتاب دومین گزارش وضعیت اجتماعی ایران نشست بررسی مقالات کتاب دومین گزارش وضعیت اجتماعی ایران

 | تاریخ ارسال: 1398/1/31 | 
روز چهارشنبه 98/1/28 اولین نشست بررسی مقالات کتاب دومین گزارش وضعیت اجتماعی ایران با حضور اقای دکتر غلامرضا غفاری (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، دکتر رضاصفری شالی(عضوهیئت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی)، دکترآرمان ذاکری و خانم فائزه جغتایی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی و با همکاری موسسه رحمان برگزار شد.
در ابتدا خانم دکتر جواهری معاون پژوهشی دانشکده و آقای دکتر رسولی پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی به حاضران در این نشست خیر مقدم گفتند.
سپس آقای مهندس مغازه به معرفی موسسه رشد، حمایت واندیشه (رحمان) پرداختند و در خصوص ماموریت ودستاوردهای این موسسه توضیحاتی ارائه دادند از جمله این که رحمان یک موسسه عام المنفعه غیردولتی است که هدف اش تلاش برای شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی است.
سپس خانم دکتر طاهره جغتایی و آقای دکتر ذاکری درباره مباحثی که درکتاب نابرابری اجتماعی وهمبستگی اجتماعی تدوین کرده بودند، توضیحاتی را ارائه کردند.  در ادامه آقای دکتر غفاری تحلیل خود را درباره سرمایه اجتماعی و برخی ملاحظات پژوهشی مرتبط با آن ارائه دادند.
در خاتمه جلسه آقای دکترصفری شالی نقاط قوت وضعف کتاب موردنظر به ویژه درارتباط با مباحث سرمایه اجتماعی را مطرح کردند. در انتهای جلسه، بحث وگفتگو بین حضار و سخنران ها برقرار شد.



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7996 بار   |   دفعات چاپ: 814 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر