​جلسه تودیع و معارفه مدیران همکاری های علمی بین المللی و امور حقوقی دانشگاه ​جلسه تودیع و معارفه مدیران همکاری های علمی بین المللی و امور حقوقی دانشگاه

 | تاریخ ارسال: 1398/6/27 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه روز سه شنبه 98/6/26 مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید مدیریت همکاری های علمی بین المللی و  امور حقوقی قراردادها و رسیدگی به شکایات دانشگاه با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، مدیران و کارکنان این حوزه ها در دفتر ریاست تهران برگزار شد. 
در ابتدای جلسه پس از قرائت قران آقای دکتر حبیبی رئیس دانشگاه از زحمات آقایان دکتر سارلی مدیر سابق همکاری های علمی بین المللی و دکتر تقی پور مدیر سابق  امور حقوقی قراردادها و رسیدگی به شکایات تشکر و قدردانی نمودند و برای آقای دکتر محمد قاسم تنگستانی مدیر جدید امور حقوقی قراردادها و همچنین اقای دکتر کامران احمدگلی مدیر جدید همکاری های علمی بین المللی دانشگاه آرزوی موفقیت نمودند
رئیس دانشگاه گفت: مسئولیت های دانشگاه سختی و دشواری های زیادی دارد  و همکارانی که وارد این عرصه می شوند دلسوزانه تلاش می کنند تا دانشگاه در جهت اهداف تعیین شده گام بردارد. 
ایشان در خصوص مدیریت امور حقوقی دانشگاه عنوان کردند: مدیریت حقوقی مجموعه ای نو پا در دانشگاه است و کارهای زیادی باید در این حوزه صورت پذیرد یکی از کارهای مهم در این زمینه ساختار تشکیلاتی آن است که آقای دکتر تقی پور در این رابطه فعالیت های خوبی را انجام داده اند  و امیدواریم که این تشکیلات عملیاتی و کاربردی تر شود. 
آقای دکتر تقی پور مدیر پیشین دفتر  امور حقوقی قراردادهای دانشگاه گفت:  کار اصلی و اساسی که در این مدت در اداره حقوقی صورت گرفت تفکر و تأمل در زمینه برنامه ریزی ساختاری بوده است. ایشان اشاره داشتند که کارها باید در بدنه سیستم انجام شود و مدیریت یک عامل نظارت کننده است. همچنین ایشان از همکاران دفتر  امور حقوقی تشکر نمودند.
سپس آقای دکتر تنگستانی مدیر جدید دفتر  امور حقوقی از حسن اعتماد ریاست دانشگاه تشکر نموده  و ابراز امیدواری کردند که با همکاری همکاران این واحد در فضای مبتنی بر حسن نیت  با همکاری و تعامل نظامند بتوانند با حفظ ارزش های موجود در دفتر حقوقی دانشگاه گام های مثبت ارزنده ای برداشته شود.
در ادامه آقای دکتر سارلی مدیر سابق همکاری های علمی بین المللی گفتند: با کمک و تلاش همکاران واحد بین الملل موفق شدیم بعضی از کارها را به سرانجام برسانیم و به صورت منظم ساماندهی نماییم. ایشان برای آقای دکتر احمد گلی آرزوی موفقیت نمودند. 
آقای دکتر احمد گلی مدیر جدید همکاری های علمی بین المللی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه  به جهت اعتماد به ایشان  برای تصدی این سمت گفتند : امور بین الملل از جهاتی در دانشگاه خوارزمی سابقه 100 ساله دارد و این دانشگاه اولین دانشگاهی است که مسئله بین الملل در آن به مفهوم واقعی مطرح شد. 
 در پایان طی احکام  جداگانه مدیران دفتر همکاری های علمی بین المللی و دفتر امور حقوقی به سمت جدید منصوب شدند و از زحمات مدیران سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7484 بار   |   دفعات چاپ: 815 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر