راهنمای درخواست های مربوط به خوابگاه در سامانه گلستان

 | تاریخ ارسال: 1398/6/27 | 
 ** خوابگاه ← اطلاعات خوابگاهی دانشجو **
مرحله ۱ : پس از ورود به سامانه گلستان از قسمت " خوابگاه " در منوی اصلی وارد بخش امور مرتبط با خوابگاه شوید .
مرحله ۲ : برای ثبت نام در خوابگاه ابتدا باید از منوی " خوابگاه " گزینه " اطلاعات خوابگاهی دانشجو " را انتخاب نموده و سپس صفحه زیر برای شما به نمایش در می آید که شامل مشخصات و اطلاعات شخصی دانشجو از قبیل اطلاعات مرتبط با محل سکونت و همچنین وضعیت شغلی و خانواده وی میباشد. پس از تکمیل و تایید اطلاعات مذکور از طرف دانشجو ، این اطلاعات توسط مدیریت خوابگاه های دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید مدیریت، دانشجویان قادر به ثبت نام و تقاضای دریافت اتاق به صورت انفرادی و یا گروهی خواهند بود .
مرحله ۳ : در این مرحله پس از مطالعه آیین نامه و مقررات مرتبط با خوابگاه در کادر های که مشخص شده کلیک کنید و پس از انتخاب موارد مذکور گزینه " اعمال تغییرات " در پایین صفحه را انتخاب کنید .
توجه : در صورت عدم پرداخت هزینه خوابگاه ترم جاری و عدم تایید مدیریت، ثبت درخواست خوابگاه امکانپذیر نیست .
ثبت نام گروهی خوابگاه
مرحله ۱ : از منوی خوابگاه گزینه " درخواست گروهی خوابگاه " را انتخاب کنید .
مرحله ۲ :در این فرم اگر شما به عنوان نماینده گروه مراجعه کرده اید در آیتم " تعریف گروه" با با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان نماینده، گروه و تعداد اعضا را مطابق ظرفیت اتاق ها مشخص نمایید .
تذکر : در صورت انتخاب تعداد اعضاء کمتر از ظرفیت اتاق، بصورت مکانیزه و از بین دانشجویان فاقد گروه تکمیل ظرفیت صورت میگیرد.
مرحله ۳ : برای این منظور وارد زیر صفحه "پذیرش اعضا " شده و بر روی " ایجاد " کلیک نموده و در پنجره باز شده شماره دانشجویی هر یک از اعضا گروه را وارد نموده و پس از کلیک بر روی دکمه " بررسی تغییرات " و اطمینان از صحت مشخصات عضو جدید بر روی دکمه "ایجاد" کلیک نمایید، این روند را تا ثبت نمودن کلیه ی اعضای گروه ادامه دهید.
نکته برای انجام تایید عضویت، هر کدام از اعضاء باید وارد سیستم شده و توسط پردازش " درخواست گروهی خوابگاه " و از زیر صفحه " پذیرش اعضاء " ابتدا شماره گروه مورد نظر را وارد کرده و پس از جستجو در جدول مربوط به مشخصات اعضای گروه و ستون " وضعیت پذیرش " می بایست عضویت خود را تایید (بلی) نمایند.
مرحله ۴ : پس از ثبت گروه برای مشخص نمودن اولویت خوابگاه ( خوابگاه پیشنهادی ) وارد صفحه " تعریف اولویتها " شده و بر روی " ایجاد اولویت جدید " کلیک نموده و در پنجره باز شده، شماره خوابگاه پیشنهادی را به ترتیب اولویت با استفاده از کلید (؟) واقع در جلوی فیلد " شماره خوابگاه " انتخاب نموده و دکمه " ایجاد "را کلیک نمایید سپس جهت ثبت خوابگاه پیشنهادی ، بعدی به همان ترتیب عمل نمایید.
نکته : عدم تایید وضعیت پذیرش هر یک از اعضاء گروه ها در مهلت تعیین شده به منزله انصراف از عضویت در آن گروه می باشد و سیستم نسبت به جایگزینی دانشجوی دیگری در آن گروه اقدام خواهد نمود. انتخاب خوابگاه و ظرفیت اتاقها توسط دانشجو بصورت پیشنهادی می باشد و لذا انتخاب نهایی بر اساس ظرفیتها و محدودیتها و با حفظ ترکیب اعضاء گروهها بصورت مکانیزه توسط سیستم انجام می گیرد.
پرداخت ودیعه خوابگاه
مرحله ۱ : از منوی خوابگاه گزینه " پرداخت الکترونیکی ودیعه " را انتخاب کنید .
مرحله ۲ : پس از ورود به صفحه جدید با انتخاب گزینه " مشاهده وضعیت بدهی ها و پرداخت ها " وضعیت پرداخت های شما و جزئیات هزینه ها برای شما به نمایش در می آید و با کلیک بر روی علامت بانک وارد درگاه پرداخت بانک می شوید .
مرحله ۳ : پس از ورود به درگاه پرداخت اینترنتی بانک مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و سپس گزینه " پرداخت " را انتخاب نمایید .
اطلاعات ضروری جهت پرداخت الکترونیکی

ضروری است پیش از اقدام به پرداخت الکترونیکی اطلاعات ذیل از کارت مورد استفاده در دسترس باشد:
۱. شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی که بر روی کلیه کارت های بانکی حک شده است )

۲. رمز اینترنتی کارت/رمز دوم (جهت دریافت رمز اینترنتی مربوط به کارت خود می بایست تنها با مراجعه به یکی از پایانه های خودپرداز بانک صادرکننده کارت، اطلاعات لازم را به راحتی دریافت نمایید .)

۳. کدcvv۲ (در صورتی که شماره ۳ یا ۴ رقمی cvv۲در پشت یا روی کارت شتاب مورد استفاده شما حک نشده است با مراجعه به یکی از پایانه های خودپرد ازبانک صادرکننده کارت، اطلاعات لازم را به راحتی دریافت نمایید .)

۴. تاریخ انقضاء کارت
مشاهده گزارش برای دانشجویانی که پرداخت اجاره بهای خود را ثبت کرده باشند فعال میگردد و گواهی برای ایشان قابل مشاهده خواهد بود.
                 

کلیدواژه ها: خوابگاه | راهنمای در خواست خوابگاه در سامانه گلستان | درخواست خوابگاه در گلستان | راهنمای گلستان | راهنمای سامانه گلستان |



CAPTCHA
دفعات مشاهده: 21397 بار   |   دفعات چاپ: 823 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر