ورود به پنل کاربری

درخواست تمدید پست الکترونیک دانشگاه پس از فارغ التحصیلی

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ | 

طبق قوانین استفاده از پست الکترونیکی مرکز فاوا دانشگاه خوارزمی ، اعتبار اکانت ایمیل ایجاد شده، برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پس از پایان دوران تحصیلی و دانشجویان دکتری، یک سال پس از فراغت از تحصیل  می باشد.
در صورتی که دانشجو پس از فارغ التحصیلی نیاز مبرم به ایمیل دانشگاهی داشته باشد فرم مربوطه طبق مراحل ذیل بایستی تکمیل گردد.


در ابتدا وارد پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات با آدرس (https://ict.khu.ac.ir/) شوید و مراحل زیر انتخاب شود:

درخواست تمدید پست الکترونیک دانشگاه پس از فارغ التحصیلی: پرتال مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict.khu.ac.ir) https://ict.khu.ac.ir/files/site31/images/ICT/akx/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/fava4.jpgمن میخواهم ... https://ict.khu.ac.ir/files/site31/images/ICT/akx/%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA/fava4.jpgپست الکترونیک دانشگاهی خود را پس از فارغ التحصیلی تمدید کنم. 

در صفحه باز شده با مطالعه نکات ذکر شده فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید.

پس از درخواست و چک کردن اطلاعات فرم ثبت نام با سیستم آموزشی گلستان، ایمیل مربوطه به مدت یک سال تمدید می گردد.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 91 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر