سالن شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد سالن شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد

 | تاریخ ارسال: 1399/4/8 | 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، شنبه ۷ تیر ماه ۱۳۹۹ سالن شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس، هیات رئیسه دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد هاشمی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، مدیران و مسئولان دانشگاهی در محل دفتر نهاد در کرج برگزار شد. 
در ابتدای جلسه آقای دکتر عزیزاله حبیبی رئیس دانشگاه با تسلیت سالروز شهادت شهیدان هفتم تیر ماه گفت: فضای معنوی و کالبدی سالن "شهید حاج قاسم سلیمانی" گویای حس ارزشمند این شهید بزرگوار است. وی افزود: قطعا برای اینکه دانشگاه بتواند فعالیت های اثرگذار داشته باشد نیازمند فضا و اقدامات  زیربنایی است و هم اکنون این سالن به منظور تبادل نظر، کرسی های نظریه پردازی و با اهداف فرهنگی افتتاح می شود. 
دکتر در ادامه خاطر نشان کرد: حضور مدیران دانشگاه به منظور هماهنگی برای طرح "پنج دانشگاه برتر" و پیشبرد اهداف دانشگاه بر اساس شاخص های مشخص شده است و بی شک تلاش و همکاری همه قسمت های دانشگاه را می طلبد
 حجت الاسلام و المسلمین محمد هاشمی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ؛ در مراسم افتتاح سالن "شهید حاج قاسم سلیمانی" با ذکر آیاتی از قرآن و تسلیت شهدای هفتم تیر ماه گفت: به فرموده امام خمینی "بکشید ما را ولی ما زنده می شویم" و افزود: شهدا نقش مهمی در انقلاب اسلامی داشتند و افرادی مثل شهید قاسم سلیمانی در میان مردم جایگاه ویژه ای دارد. 
حجت الاسلام و المسلمین محمد هاشمی تبیین کرد: افتتاح سالن حاج قاسم سلیمانی با سه ویژگی "علمی – دانشگاهی"، " مجاهدت" و " نقش دینی" صورت می پذیرد. 
وی خاطر نشان کرد: سالن با محوریت مناظرات، تبادل اندیشه ها و آراء بر اساس اسلام ناب محمدی افتتاح می شود. 
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در خاتمه گفت: انشاالله در مسیر مقدس انقلاب پیش رویم و به آرمان های انقلاب برسیم. 
شایان ذکر است در این جلسه؛ معارفه حجت الاسلام و المسلمین بهنام فیاض به عنوان معاون نهاد صورت گرفت. 

 
 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 7499 بار   |   دفعات چاپ: 318 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر